新型コロナウイルス感染拡大予防のための対応策について テックビジネスサービス

新型コロナウイルス感染拡大予防のための対応策について

- 2020/03/17 -

テックビジネスサービス株式会社では、新型コロナウイルスの感染拡大に伴い、従業員の安全を確保し、安定したサービス提供を継続できるよう、下記の対応策を実施しております。

全内勤社員への時差出勤の推奨
必要に応じた内勤社員の在宅勤務の適用

<実施時期>
時差出勤: 2020年3月2日(月)より当面の期間
在宅勤務: 2020年3月9日(月)より当面の期間

今後も感染状況を注視しながら、対応策を検討、実施してまいります。
お取引先関係者様、スタッフの皆様にはご迷惑をおかけいたしますが、ご理解、ご協力のほど、何卒よろしくお願い申し上げます。

以上    


===========================================================================================

   Countermeasures to prevent the spread of new coronavirus infection


TEC Business Services Corporation is implementing the following measures to ensure the safety of employees and continue to provide stable services in response to the spread of the new coronavirus infection.

 

Recommend staggered working hours to all internal staff
Applying telecommuting to internal staff as necessary

 

< Timing of Implementation >
Staggered working hours: For the time being from March 2, 2020 (Monday)
Telecommuting: For the time being from March 9, 2020 (Monday)

 

We will continue to examine and implement countermeasures while closely monitoring the infection status.
We apologize to our business partners and staff, but we appreciate your understanding and cooperation.

 

Thank you


ページTOPへ