緊急事態宣言解除後の対応につきまして テックビジネスサービス

緊急事態宣言解除後の対応につきまして

- 2020/05/28 -

テックビジネスサービス株式会社では、政府の新型コロナウイルスの感染拡大防止に関する緊急事態宣言の解除を受け、これまで実施しておりました全内勤社員の当社オフィスへの原則出社禁止及び一斉在宅勤務の
適用を解除いたします。

ただし、今後も感染状況を注視しながら、当社従業員の健康及び安全を確保するとともに、お客様への安定したサービス提供を継続するため、当面の間、オフィス出社50%を目安として在宅勤務を併用してまいります。

お取引先関係者様、スタッフの皆さまには引き続きご迷惑をおかけいたしますが、ご理解、ご協力のほど、何卒よろしくお願い申し上げます。


===========================================================================================

Following the announcement of easing the state of emergency


In response to the government's announcement of the state of emergency to prevent the spread of novel coronavirus infection, TEC Business Services Corporation has in principle prevented all in-house employees from going to the office and at the same time applied work-from-home arrangement. But now we are determined to cancel this arrangement.

However, in order to maintain the health and safety of our employees and continue to provide stable services to customers while paying close attention to the infection status, approximately 50% of our employees will go to the office to work and the rest of them continue to work from home for the time being.

We apologize for the inconvenience caused to our business partners and staff, and we appreciate your understanding and cooperation.


ページTOPへ